Ontvang nu prijs- en productinfo in uw mailbox! uw e-mail

ODOO Support

Als u ODOO ingevoerd heeft in uw organisatie, wilt u natuurlijk ook dat het blijft werken. Aardug biedt ODOO  support diensten om hiervan te verzekeren

Gebruikers ondersteuning geven wij via mail, telefonisch of andere kanalen zoals skype, teamviewer, whatsapp…

Patches en bug fixes

De ODOO en de ODOO Community Association of OCA,brengen continue updates uit om fouten te herstellen. Niet van alle fouten zult u last van hebben en niet iedere dag zulllen we dit hoeven te doen. Het is echter raadzaam on beppakde fouten (rond veiligheid) of irretante fouten snel op te lossen als hiervoor oplossingen beschikbaar worden gesteld. Afhankelijk van uw supportcontract doen wij dit op uw verzoek, periodiek of wanneer het dringend nodig is. Daarnaast zal het onderliggende opensource besturingsysteem Ubuntu moeten worden inderhouden. Recent zijn er patches uitgebracht om veiligheidslekken te dichten. Graag bieden wij u onze diensten aan om uw systeem te beschermen en up to date te houden.

Backups en test & train omgevingen

Of u nu gebruik maakt van ODOO op uw systemen of (onze) online hosting zorgen voor een goede backup is van groot belang. Ondanks goed voorzorgen kaner altijd iets misgaan. Het hebben van een recente backup is dan belang. Deze backups kunt u zelf maken of wij kunnen geautomatiseerde backups laten maken. Daarnaast kunne wij u voorzien van test en train omgeving als er nieuwe medewerkers moeten worden ingewerkt of er nieuwe functionliteit wordt toegevoegd aan uw omgeving.

Gebruikersdocumentatie

ODOO stelt via diverse kanalen documentatie en supportbeschikbaar.
Wij voegen daar onze eigen Aardug-Odoo forum toe en het Aardug youtube kanaal voor support en trainingvideo’s.

Daarnaast kunnen wij desgewenst voor uw organisatie eigen documentatie maken.

Community support

Een community vergt interactie. Wij dragen bij door het beantwoorden van vragen door de community.

 

  • Supportplan

  • Prijzen

  • Looptijdverlenging 1 jaarLooptijd
  • Mail Supporte-mail tickets via helpdeskMail Support
  • Telefonisch supportTelefonisch support
  • Online SupportOnline Support
  • Support uren per jaarop afstandSupport uren per jaar
  • Training en test omgevingTraining en test omgeving
  • HostingHosting
  • BackupsZelf uit te voerenBackups
  • Bug fixingAls consultancy Bug fixing
  • Security patchesWij helpen uw odoo te optimlaiseren voor uw processenSecurity patches
  • UpdatesAlle activiteiten nodig om uw processen optimaal te laten verlopen middels OdooUpdates
  • MigratieMigratie
  • Vrije gebruikersVrije gebruikers
  • Kosten extra gebruikers Kosten extra gebruikers
  • UurtariefUurtarief
  • Minimale tijdMinimale tijd
  • lokaal en online gehost door Aardug.

    Vrij

  • 0

    euro

  • Looptijdn.v.t.
  • Mail SupportOp nacalculatie yes
  • Telefonisch supportOp nacalculatie no
  • Online Supportno
  • Support uren per jaarno
  • Training en test omgevingno
  • Hostingno
  • Backupsno
  • Bug fixingop aanvraag - op nacalulatieno
  • Security patchesop aanvraag - op nacalulatieno
  • Updatesop aanvraag - op nacalulatieno
  • Migratieop aanvraag - op nacalulatieno
  • Vrije gebruikersn.v.t.
  • Kosten extra gebruikers n.v.t.
  • Uurtarief105 euro
  • Minimale tijd30 min
  • Basic

  • per maand

    tot 10 gebruikers

    100

    euro

  • Looptijd2 jaar
  • Mail Supportfair user policyyes
  • Telefonisch supportfair user policyyes
  • Online Supportfair user policyyes
  • Support uren per jaarstrippenkaart inzetbaar technisch support, security patches en updates 8 uur
  • Training en test omgevingOp aanvraag - kosten 50 euro per maand - eenmalig 100 eurono
  • HostinggedeeldBasic server
  • Backupsvolledig omgeving iedere 24 uuryes
  • Bug fixingindien nodig uitgevoerdno
  • Security patchesindien nodig uitgevoerdyes
  • Updatesin overleg met uw accountmanagerno
  • Migratieop aanvraag - op nacalulatieOp nacalculatie
  • Vrije gebruikers5 gebruikers
  • Kosten extra gebruikers 10 euro /mnd
  • Uurtariefprepaid strippenkaart 10 uur 90 euro
  • Minimale tijd15 min
  • Premium

  • per maand

    aanbevolen vanaf 5 gebruikers

    200

    euro

  • Looptijd2 jaar
  • Mail Supportfair user policyyes
  • Telefonisch supportfair user policyyes
  • Online Supportfair user policyyes
  • Support uren per jaarstrippenkaart inzetbaar voor technisch support, bug fixing, updates en securitypatches12 uur
  • Training en test omgevingOp aanvraag max 3 per jaar - kosten 50 euro per maandyes
  • HostinggedeeldPremium server
  • Backupsvolledig omgeving iedere 24 uuryes
  • Bug fixingindien nodig uitgevoerdyes
  • Security patchesindien nodig uitgevoerdyes
  • Updatesin overleg met uw accountmanageryes
  • Migratieop aanvraag - op nacalulatieOp nacalculatie
  • Vrije gebruikers10 gebruikers
  • Kosten extra gebruikers vanaf 25 gebruikers 5 euro per gebruiker10 euro /mnd
  • Uurtariefprepaid strippenkaart 20 uur 75 euro
  • Minimale tijd15 min
  • Enterprise

  • CUSTOM

  • Looptijdinventarisatie en opstartkosten2 jaar
  • Mail Supportonbeperktyes
  • Telefonisch supportonbeperktyes
  • Online Supportonbeperktyes
  • Support uren per jaarOnbeperktOnbeperkt
  • Training en test omgevingStandaard aamwezigyes
  • HostingeigenKlantspecifiek
  • BackupsNaar wensyes
  • Bug fixingin overleg met uw accountmanageryes
  • Security patchesin overleg met uw accountmanagerworden direct ingezetyes
  • Updatesin overleg met uw accountmanageryes
  • Migratiein overleg met uw accountmanagerInclusief
  • Vrije gebruikersVolgens contract
  • Kosten extra gebruikers nvt
  • Uurtariefnvt
  • Minimale tijdnvt

De juiste mensen voor uw project

Laat het ons weten als u nog specifieke vragen over uw projectaanvraag, of als u opmerkingen hebt over iets,
of zelfs als je gewoon een keer contact wilt leggen.

Neem nu contact op