SUPPORT

HomeSUPPORT
Ontvang nu prijs- en productinfo in uw mailbox! uw e-mail

Odoo is open source software maar met professionele ondersteuning en garanties als veel commerciële software . Aardug biedt uitgebreide ondersteuning voor de standaard Odoo modules, maar ook  voor eigen of community modules. Voor onderhoud en support kan vrijblijvend een abonnement afgesloten voor een standaard Serive Level Agreement (SLA). We bieden een aantal supportplannen aan en ook de mogelijkheid voor een toegeslitste SLA.

Door de aankoop van een jaarlijkse Odoo Publisher’s Warranty onderdeel van het enterprise supportplan, wordt uw software ondersteund door een garantie van Odoo, inclusief versie updates. Zoals in elke bedrijfskritische proces, is het essentieel om de juiste diensten voor ondersteuning, bug fixing en migratie diensten in te zetten. De OPW dekt u vanaf het begin van uw projecten tot toekomstige migraties .

De OPW is beschikbaar voor een jaarlijkse abonnementskosten gebaseerd op het aantal gebruikers en fucntionliteiten. De OPW bestaat uit services zoals support en bugfixes maar ook uit migratie services. Via de OPW ( die een deel van het totale supportpakket zijn) , zal Aardug in staat om alle bugs te escaleren naar Odoo, indien nodig, die deze bugs zonder extra kosten zal oplossen. Wanneer uw bedrijf besluit om te migreren van uw huidige versie naar een toekomstige versie van Odoo, zullen we in staat zijn om de migratie van de gecertificeerde Odoo modules te doen.

Als een optionele service, kunt u alle maatwerkontwikkeling  en community modules van uw Odoo installatie laten certificeren door Odoo. Het voordeel van deze certificering is dat de bug fixing en migratie diensten, dan van toepassing zal zijn op uw volledige installatie en niet alleen de standaard Odoo product .

Graag adviseren wij u uitgebreid over welke supportmogelijkheden wij uw organisatie kunnen bieden.