Dé ERP-totaaloplossing voor installatiebedrijven  

Krijg grip op offertes, relatiebeheer, intake en oplevering, projectplanning en facturatie met onze projectmodules voor installatiebedrijven!

Download de brochure   Maak een afspraak

Sneller leads opvolgen

Met onze software kan je aanvragen (leads) voor het verduurzamen van woningen (zonnepanelen, isolatie, kozijnen, laadpalen etc.) automatisch verwerken. Bijvoorbeeld leads vanuit je eigen website of van intermediairs zoals Solvari of Yonego. Ook helpt onze software om je processen te stroomlijnen en inzichtelijk te maken.  

Van lead tot opdracht en van intake tot facturatie: alles verloopt geautomatiseerd in één systeem, volledig in de cloud. Zo pak je leads sneller op, bespaar je veel tijd en werkt je bedrijf efficiënter.

Zien hoe de software voor jouw bedrijf werkt?

Maak een afspraak!

Sterk uitgebreid voor installatiebedrijven

Leads importeren

Aanvragen per e-mail worden automatisch herkend en omgezet naar een verkoopkans in Odoo. Zonder overtypen.

Opvolging bewaken

Odoo is jouw assistent voor het tijdig opvolgen van leads en offertes met automatische alerts, e-mails en sms/WhatsApp.

Professionele offertes

Deel in een paar klikken een professionele online offerte met optionele teksten en bijlagen, volledig in jouw huisstijl.

Dashboard met KPI's

Grafische dashboards om grip te houden op de scoringskansen, marges en andere verkoopprestaties.

Projectplanning

Via een grafisch planbord plan je eenvoudig de juiste mensen en middelen in op projecten en houd je grip op de capaciteit.

Projectformulier

Met deze eenvoudige, vraaggestuurde app leg je de intake en oplevering van de klantsituatie snel en volledig vast.

Voordelen op een rij

  Volg leads sneller op dan je concurrent
  Niet meer informatie overtypen
  Alle activiteiten in één systeem
  100% cloud dus altijd beschikbaar
  Gekochte leads automatisch importeren

  Ideaal voor (eenmalige) installatieprojecten
  Iedereen werkt met dezelfde gegevens
  Altijd inzicht in de capaciteit
  Incl. verkoop, intake, planning en oplevering
  Odoo als innovatieve, flexibele basis

Aardug Verkoopbundel

Met de Aardug Verkoopbundel automatiseer je de verwerking en opvolging van leads (aanvragen), bijvoorbeeld van intermediairs zoals Solvari of Yonego of vanuit je eigen website. Het hele verkoopproces van lead tot opdracht wordt aangestuurd door Odoo, dus één systeem in de cloud. Zo worden leads sneller opgepakt, bespaart je veel tijd en werkt je bedrijf efficiënter.                   

Aardug Projectplanning

De app Projectplanning bevat een grafisch planbord waarop je mensen en middelen kan inplannen op projecten. Door de integratie met Odoo zijn alle projectgegevens beschikbaar en is de planning voor iedereen inzichtelijk. Via automatische mails worden de planning en wijzigingen automatisch gedeeld met de betrokken klanten en medewerkers.

Aardug Projectformulier

Het Aardug Projectformulier ondersteunt de volledige intake en oplevering van installatieprojecten. In de app worden op een vraaggestuurde wijze alle aandachtspunten gecontroleerd en vastgelegd. Bij akkoord kan de klant de oplevering direct ondertekenen met een digitale handtekening.

Odoo als innovatieve, wereldwijd gebruikte basis 

Onze oplossing is gebaseerd op de cloudsoftware Odoo. Deze wordt wereldwijd gebruikt en is door onderzoeksbureau Gartner benoemd als nr. 1 bedrijfssoftware voor MKB en MKB+. Odoo is wereldwijd actief, kent 4+ miljoen gebruikers en heeft net een nieuwe groeironde van 90 miljoen euro ontvangen. Met het hoofdkantoor in Brussel is Odoo het snelst groeiend ICT-bedrijf van België en telt inmiddels 500 medewerkers.


Aardug is dé Odoo-specialist voor MKB-bedrijven in Nederland. Onze medewerkers helpen je om Odoo optimaal in te zetten.

Leads sneller en beter oppakken

Particuliere aanvragen komen per e-mail binnen via intermediairs als Yonego of Solvari of via je eigen website. Deze gegevens moet je overtypen in je klantsysteem en vaak ook nog in systemen voor bijv. facturatie en projectplanning. De communicatie met klanten en medewerkers verloopt via allerlei kanalen en tools en de planning en facturatie is ingewikkeld. Inzicht in de scoringskans en de marge ontbreekt.

Herkenbaar? Dit kan anders! Met onze krachtige totaaloplossing komen leads automatisch binnen en werken alle medewerkers met dezelfde gegevens. In een systeem dat speciaal voor installatiebedrijven is ingericht. Hierdoor kan je leads sneller oppakken en werkt je bedrijf efficiënter!

Wil jij ook een hogere omzet of betere marge?

Wij helpen je om je processen te autimatiseren in de cloud.