Marketing automatisering

Maak automatische & gerichte
 marketingcampagnes

Automatiseer uw workflows en breidt uw bedrijf uit.

Segmenteer uw database van potentiële klanten, om zo de juiste boodschap aan de juiste klant op het juiste moment te leveren. Richt geavanceerde marketing workflows in die zijn gericht op uw potentiële klanten en voed ze op efficiënte wijze via uw verkoopkanaal, 24 uur per dag en 7 dagen per week

Stel doordachte en volledige klanttrajecten samen

Pas uw workflows eenvoudig aan dankzij een visuel interface.
Het creëren van een meertraps-campagne met diverse paden is net zo eenvoudig als tweetraps campagnes. Voeg nieuwe acties toe en selecteer tijd-triggers rechtstreeks in uw worklfow.

Aantrekkelijke e-mailcampagnes
binnen enkele minuten


 
 

Automatiseer veel meer dan alleen e-mails


Het triggeren van elke actie die nodig is om uw workflow te stroomlijnen. 

Creëer volledige end-to-end klantentrajecten en gebruik workflows om taken te automatiseren, zoals her doorschuiven van een lead in uw verkoopkanaal, het toewijzen van gegarandeerde klanten aan uw verkoopteam, een record bijwerken en meer. 

Als/dan acties gebruiken om specifieke taken uit te voeren nadat een e-mail is geopend, aangeklikt of beantwoord. 

Een efficiënt leadmanagementsysteem

Zorg voor geïntegreerde aanpak voor het genereren, voeden en omzetten van leads naar klanten

Leadgeneratie

Genereer leads via uw Odoo website,
Odoo E-mailmarketing en Odoo events.

Leadkwalificatie

Binnen Odoo CRM bepaalt u de score van
uw leads op basis van demografische
criteria & gedragscriteria en verwijst u de
veelbelovende leads door naar uw
verkoopteams.

Lead nurturing

Segmenteer leads met lage scores aan de
hand van hun doelstellingen en belangen
en voed ze door relevante 
lead nurturing campagnes.