Support
Als u Odoo heeft ingevoerd in uw organisatie, dan wilt u natuurlijk ook dat het blijft werken naar behoren. Aardug biedt Odoo support diensten om u hiervan te verzekeren.
Gebruikersondersteuning
Gebruikersondersteuning kunnen wij geven via email, telefonisch of andere kanalen zoals Skype. Indien nodig, dan komen wij op locatie gebruikers ondersteunen om optimaal gebruik te maken van Odoo.
Patches en bug fixes
Odoo en de OCA brengen continu updates uit om fouten te herstellen. Dit is niet dagelijks en van de meeste fouten zult u geen last hebben. Het is echter raadzaam om bepaalde fouten rond de beveiliging of irrelevante fouten snel op te lossen wanneer hier een oplossing voor beschikbaar is. Afhankelijk van het type support contract doen wij dit op verzoek, periodiek of wanneer het dringend nodig is. Daarnaast zal het onderliggende opensource besturingssysteem Ubuntu moeten worden onderhouden. Recent zijn er patches uitgebracht om veiligheidslekken de dichten. Graag bieden wij onze diensten aan om uw systeem te beschermen, en up-to-date te houden.
Back-ups, test en train omgevingen
Of u nu gebruikt maakt van Odoo op uw eigen systeem of via onze online hosting, een regelmatige back-up is van groot belang. Ondanks goede voorzorgsmaatregelen kan er altijd iets misgaan. Het hebben van een recent back-up is dan van belang. Een kopie van uw Odoo omgeving kunt u zelf maken, maar wij kunnen ook geautomatiseerde back-ups laten maken. Daarnaast kunnen wij u ook voorzien van een test en train omgeving, voor als er bijvoorbeeld nieuwe medewerkers moeten worden ingewerkt, of wanneer u een nieuwe functionaliteit heeft geactiveerd welke getest moet worden.
Gebruikersdocumentatie
Odoo stelt via diverse kanalen documentatie en support beschikbaar. Wij voegen daar ons eigen Aardug-Odoo forum aan toe. Daarnaast kunnen wij, indien gewenst, voor uw organisatie eigen documentatie maken.
Community support
Een community vergt interactie. Wij dragen daaraan bij door het beantwoorden van vragen die door de community zijn gesteld.