Overslaan naar inhoud

Ticket indienen - Aanvraag maatwerk/ Change request form

Wij vragen u een cc adres in te voeren in geval u gedurende de aanvraag/behandelingsperiode afwezig bent.
Waar moet deze zich bevinden (gaat het om een knop, een automatische actie, nieuw formulier of nieuwe velden met data? Wie moeten van deze functie gebruik kunnen maken (denk aan rechten van gebruikers, kan elke werknemer zomaar gebruik maken van)? Moet de aanpassing ook de mogelijkheid bieden om hierop te kunnen filteren/groeperen of rapportages hierop te draaien? 
Gelieve een afbeelding bij te voegen van de huidige situatie en eventuele indicaties van de gewenste plaatsing van de nieuwe gewenste functionaliteit.
Ik ben mij er tevens van bewust dat een aanvraag indienen lijdt tot gemaakte uren voor de analyse van mijn vraagstuk, waarvoor Aardug standaard 4 uur hanteert, alvorens u een terugkoppeling krijgt van te maken uren voor de ontwikkeling van uw vraagstuk.  Mocht u afzien van het laten ontwikkelen van uw aanvraag, dan vervallen de analyse uren niet en deze zullen door gefactureerd worden.