Eenvoudig beheer van leveranciers en inkooporders 

Automatiseer uw inkoopproces


Verzend automatisch prijsopgaven naar leveranciers op basis van uw actuele voorraad. Optimaliseer de wisselwerking tussen verkoop en voorraad met inkoopregels op basis van onder meer voorraad, logistieke regels, verkooporders en verwachte productieorders. Bepaal voor elk product apart hoe de voorraad wordt aangevuld, afhankelijk van de productie en de leverings strategie.


Prijslijsten & productbeschikbaarheid van toeleveranciers


Sla uw slag dankzij de juiste prijsinformatie. Importeer prijslijsten en referenties van leveranciers voor slimmere aankopen op basis van promoties, aantallen en speciale voorwaarden. Volg de beschikbaarheid van producten op de voet en check uw bestelstatus. Het is zelfs mogelijk uw eigen prijzen te baseren op de prijzen van uw leveranciers.

Krijg de scherpste aanbieding met aanbestedingen


Onderhandel met verschillende partijen en vind zo de allerbeste prijs. Schrijf aanbestedingen uit, integreer eenvoudig de antwoorden van leveranciers in uw proces en vergelijk alle offertes. Kies het beste aanbod en verstuur in een handomdraai uw inkooporder. Gebruik de analyse- en rapportagetools om de kwaliteit van uw leverancier na het proces in kaart te brengen.

U kunt ook 'Raamcontract' gebruiken om producten bij een leverancier te kopen tegen een overeengekomen prijs, op terugkerende basis gedurende een bepaalde tijd.


Krijg inzichtelijke statistieken voor al uw aankopen


Analyseer, maak prognoses en plan uw bestellingen efficiënt. Ontvang nauwkeurige en flexibele statistieken over uw leveranciers. Krijg inzicht in leveringsvertragingen, prijsonderhandelingen, de hoeveelheden die ingekocht zijn en meer. Integreer de gegevens van uw inkopen met uw analytische boekhouding, zodat u precies krijgt te zien waar u het beste rendement behaalt.

Beheer verschillende bedrijven


Eén tool voor meerdere bedrijven, handig en tijdsbesparend. Gebruik één enkele Odoo-omgeving om de bedrijfsvoering van meerdere bedrijven of magazijnen te synchroniseren. Maak verkooporders, deel klanten, leveranciers en producten en beheer facturen voor alle ondernemingen tegelijk. Door de facturatieflow tussen bedrijven te automatiseren, bespaart u zelfs nóg meer tijd.