Alert Helpdesk
Voor een geweldige klantenservice.
Geweldige gebruikersinterface
Klantentickets volgen, prioriteren en oplossen.
Choose a vibrant image and write an inspiring paragraph about it.
It does not have to be long, but it should reinforce your image.

Verschillende kanalen, out-of-the-box.
Bereik uw klanten, waar ze ook zijn.

Van nieuw binnengekomen e-mails worden automatisch tickets aangemaakt.

Websiteformulieren
Kwalificeer de query's van uw klanten met een aanpasbaar websiteformulier.

Houd Twitter-hashtags in de gaten en maak tickets in het voorbijgaan, indien nodig.

Live Chat
De livechat-invoegtoepassing op uw website gebruiken om bezoekers direct te binden.
Geoptimaliseerd voor productiviteit
SLA's, automatisering, sjablonen en vooraf gedefinieerde antwoorden.

Lever intelligentere selfservice
Ingebouwde kennisbank voor klanten.
Ontwikkel uw selfservice-platform door uw FAQ, trainingsvideo's, en presentaties rechtstreeks aan een ticket te linken. Gebruik het forum om een gemeenschap rond uw product te ontwikkelen.
